Mutgamer fantasy football

https://football.fantasysports.yahoo.com/f1/1092435/invitation?key=3fb9ac756f916962&ikey=3272efb912a011f8&soc_src=app-sh

So if we can get atleast 10 people on here I will create a yahoo fantasy league
Possibly a 25 dollar buy in if everyone is down, if that’s the case 3rd place will get money back, second will get double entry fee and winner will get the rest of the money and the title on the forum of fantasy football champ,
If people don’t wanna play for money I’m 100% fine with it being a free league

Draft 9pm 9-9-20

3 Likes

I love fantasy football I’m down

1 Like

I’d be down for this. Doing a money league this Saturday with my cousin, who is also on this site, so I’ll try to recruit him as well

I’d definitely be interested.

1 Like

I need to know if you’re just interested or if I can confirm you

I want it to be strictly site guys since I’m running it, I’m making an exception for my friend because our money league fell apart and I’m gonna run the league, but also he can come in if we need him

Since we’re on the topic of fantasy teams anyone wanna give my team a look I have a league with my friends winner gets a trophy. worst record has to shotgun a loko and Edward fourty hands two forty’s then do a polar plunge and I don’t like doin polar plunges anymore so I’m tryin to stay out of that bottom bracket

He’s @Eaglesfan1, he’s on the site but I’m not sure if he’s got M21 yet but will probly soon

Just made a trade to for Chris Carson and Calvin Ridley for mark Ingram and Tyler lockette

That’s a very solid team man, good at every position. I’m not high on Sutton this year since Denver added so many weapons but that was a good trade for you

1 Like

Thank you I kinda took him out of impulse cuz the player I was about to grab got taken right before my pick

1 Like

Ha yeah I feel ya there, def causes a panick

1 Like

RBs are a little sketchy but if you deal for carson I like it

1 Like

have my keeper draft tomorrow with my league and it’s our 10 year anniversary crazy to think it’s been running a whole decade

1 Like

My boy in the league made it his soul purpose to draft every running back just to fuck everyone else over so there wasn’t much to pick from

1 Like

lol someone tried to do that my league a couple years back with QBs. you still have Lamar/Kelce and good WRs so you’ll be okay

1 Like

That’s dope gotta love when it stays connected for so long

1 Like

I would join, but can’t do a money league. In college and need to save all the money I can. If it’s not money I will definitely join

Im in lets go!

1 Like

Its been awhile guys but I’m back on here

1 Like